poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wyniki konkursu!

        Dzień powoli dobiega końca, a ja prawie zapomniałam o ogłoszeniu wyników!
Po raz kolejny mnie nie zawiedliście i przesłaliście masę fajnych, ciekawych, potworkowych psiaków :)

Niestety główną, jedyną nagrodę może otrzymać tylko jedna osoba...
Czego nasze jury wymagało od tego jednego, jedynego zdjęcia?
Przede wszystkim wstrzelenia się w temat! Interpretacja była dowolna, jednak pies miał przedstawiać potwora, który mógłby nawet przerazić :)

Myślę, że wszyscy się ze mną zgodzą, że nasza decyzja jest bardzo słuszna i zdjęcie idealnie wpasowało się w temat.

Więc aby nie przedłużać już.... Nagrodę otrzymuje MARTA GUZEK i SANTA! Serdecznie gratuluję!
I proszę o wiadomość poprzez priv na funpage :)


9 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że przegramy jak zwykle zresztą :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) pod koniec lipca następny konkurs i będzie więcej czasu!

      Usuń
  2. Jeden z moich faworytów :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jedno z lepszych zdjęć! Chociaż myślałam, że będą jakieś wyróżnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nagrody funduje sama takze nie mogłam sobie pozwolić na wyróżnienia. Ale możliwe ze będzie inaczej przy następnym konkursie :)

      Usuń
    2. Niestety nagrody funduje sama takze nie mogłam sobie pozwolić na wyróżnienia. Ale możliwe ze będzie inaczej przy następnym konkursie :)

      Usuń
  4. Wiedziałam że to zdjęvie wygra :D Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że to zdjęcie wygra! Mówiłam siostrze :D Zdjęcie jest cudowne i sama bym je wybrała ;) Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń