wtorek, 10 listopada 2015

Recenzja posłania AngelBeds

Od dłuższego czasu planowałam zakup posłania dla Tayli. Ale zawsze coś mi nie pasowało albo portfel był zbyt cienki, a moje widzi mi się zbyt wygórowane. W końcu natrafiłam na funpage sklepu angelbeds, gdzie szyją posłania na zamówienie. Cenię sobie polskich producentów, dobre wykonanie i oryginalność. Czy angelbeds dał mi te wszystkie cechy w 100%?

Co mówi firma sama o sobie?

"AngelBeds - legowisko dla psa. Jesteśmy producentem ekskluzywnych legowisk dla naszych wspaniałych czworonogów. Posiadamy duże doświadczenie w produkcji naszych unikalnych produktów - nie tylko posłania dla psa, ale również unikalne dodatki do domu, poduszki z haftem, ręczniki z haftem itd. Staramy się ciągle rozwijać w celu poprawienia jakości produkowanych wyrobów. Używane przez nas materiały do produkcji: posłania dla psa, legowiska dla psa oraz innych produktów są materiałami tapicerskimi najwyższej jakości
Do szycia oraz haftowania wzorów, napisów itp. wykorzystujemy nowoczesne maszyny firmy Janome oraz Siruba. Produkujemy głównie legowiska dla psów i kotów, ale zajmujemy się również produkcją kocyków dla piesków i kotków.
Nasza firma jest jedyna w swoim rodzaju. Staramy się sprostać wymaganiom klienta oraz jego pupila. Tworzymy produkty unikalne, także na indywidualne zamówieni, także jeśli nie jesteś pewien jaki rozmiar dobrać, jaki materiał – napisz do nas lub zadzwoń."


Jakie legowiska mamy do wyboru?



Czym się głównie kierowałam przy wyborze?
Wybierając posłanie kierowałam się głównie tym aby było w pełni rozbieralne. W końcu nie ma być ono jednorazowe, a jest też niemałe. Ciężko byłoby włożyć je do pralki. Angelbeds oferuje posłania rozbieralne i nierozbieralne. Także pierwszy ogromny plus.

Wybór kolorystyki?
Kolor był dla mnie bardzo priorytetowy. Chciałam coś w jasnych kolorach aby białych kłaków nie było aż tak widać. Poza tym wyrko miało być bardzo dziewczęce i delikatne. Kolory możemy dobrać według upodobania, wybór może nie jest zbyt duży, ale zadowalający :) Kolory nieznacznie różnią się od tych na zdjęciu, są trochę bledsze. Firma ciągle się rozwija i dodaje nowości kolorystyczne.
Do legowiska typu Baron dobieramy jeszcze kolor sznura. W pozostałych wersjach kolor legowiska, nici i haftu, według upodobania oczywiście.
I dodatkowe hafty przedstawiające sylwetki różnych ras psów i nie tylko:

Jaki materiał?
Legowisko dla psa Baron PIK z pikowanym materiałem. Posłanie jest w kształcie prostokąta z wyciętym przodem, uszyte jest z materiału pikowanego oraz tkaniny tapicerskiej, miłej w dotyku imitującej zamsz oraz z tkaniny futerkowej, a jego wypełnieniem jest kulka silikonowa.

Jakość wykonania
Nic się nie pruje, żadne nitki nie wystają. Zamki chodzą bez zarzutów, poduszki w środku trwałe, wygodne. Tay przesypia w legowisku całe noce i nie musimy już bić się o miejsce w łóżku.






Rozbieranie posłania
Nic prostszego. Wykonujemy 3 ruchy: 1. Rozbieramy poduszkę. 2. Wyciągamy styropianową podkładkę z dna. 3. Wyciągamy resztę poduszek. 
Gorzej było mi je złożyć do kupy, ciągle myliłam przód z tyłem i wiecznie nie mogłam tego dopiąć. Ale powoli, na spokojnie wróciło do swojego pierwotnego wyglądu. 








Pranie
Po rozebraniu wrzucamy do pralki. Ustawiamy na 30st. dodajemy proszku (lub kapsułkę do koloru) i czekamy. Nasze legowisko wygląda ciągle jak nowe. Pomimo jasnych kolorów wcale aż ta brudu na nim nie widać. Materiał pikowany, koloru ecru śladu brudu nie miał na sobie. Najbardziej brudowi ulegają poduszki, duża wyściełająca posłanie oraz mała.

Dobór rozmiaru

Z tym zdecydowanie był największy problem i do końca nie wiedziałam jaki rozmiar będzie odpowiedni dla mojego psa. Wybrałam więc trochę intuicyjnie, wiedząc, że Tay raczej śpi skulona wzięłam roz. L i jak widać na zdjęciach jest odpowiadający. Myślę, że najlepiej zmierzyć psa w jego ulubionej pozycji do spania i tym kierować się przy wyborze odpowiedniej wielkości.

Cena
W zależności od wersji posłania.
Cennik legowiska Barok Pik wygląda tak:
XS – zew. 60×50, wew. 38×28, 150,00 zł
S – zew. 70×55, wew. 44×32, 165,00 zł
M – zew. 80×60, wew. 55×35, 180,00 zł
L – zew. 90×65, wew. 66×40, 210,00 zł
XL – zew. 100×70, wew. 75×45, 240,00 zł
XXL – zew. 110×75, wew. 84×50, 280,00 zł
XXXL – zew. 120×80, wew. 92×54, 330,00 zł
Jednak najtańsze legowiska zaczynają się już od 70zł. Warto też napisać do firmy, często dają atrakcyjne rabaty :) 
Co jeszcze oferuje Nam firma?
Oprócz legowisk dla psów i kotów możemy zakupić jeszcze: kocyki dla psów i kotów, ręczniki dla psów i kotów, poduszki (ludzkie).
Osobiście skusiłabym się jeszcze na ręcznik z haftem dla Tayli :) może kiedyś się uda. 
Posumowanie
Zalety:
  • staranne wykonanie,
  • błyskawiczna realizacja (czekałam tylko dwa dni!),
  • super kontakt,
  • cena adekwatna do jakości,
  • możliwość wyboru kolorystyki "od nitki do poduszki".
Wady:
  • haft mógłby być bardziej zwarty, literka "T" lekko odbiega od reszty. Ale to już taka wada kosmetyczna dla spostrzegawczych.
P.S Wybaczcie mi zdjęcia ale poczynione na szybko gdyż bateria kończyła swój żywot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz